Zimowy jadłospis 2200 kcal

Zimowy jadłospis 2200 kcal

79,99 zł
Popraw odporność i stan zdrowia, rozszerz swoje kuchenne horyzonty i zgub kilka kilogramów z zimowym jadłospisem. Już teraz uzyskaj dostęp do 28 zdrowych zimowych przepisów, listy zakupów i listy zamienników. To wszystko z dopasowaniem do 2200 kcal dziennie.

Zimowy jadłospis 2200 kcal

Zima to kontynuacja sezonu chorobowego. Od grudnia do marca nasz układ odpornościowy jest poddawany trudnym testom i większość z nas te testy oblewa. Dochodzi do częstych infekcji, przeziębień i stanów zapalnych, przez które jesteśmy zmuszeni do prowadzenia wielodniowych, a czasami wielotygodniowych kuracji. W tym czasie odwiedzamy lekarzy, łykamy przepisane leki i zalecane suplementy. O ile w lekach i suplementach nie ma nic złego o tyle zapominamy o jednym z najważniejszych czynników, który przeciwdziała chorobom i wzmacnia naszą odporność - zapominamy o diecie.
Jeśli w tą zimę chcesz zadbać o swoje zdrowie, samopoczucie i sylwetkę to jesteś o krok do przodu przed innymi. Stosując zimowy jadłospis będziesz przeciwdziałać infekcjom, będziesz prowadzić profilaktykę i będziesz dbać o siebie zanim dojdzie do problemu. Dzięki temu będziesz zapobiegać infekcjom lub skracać je do minimum, czerpiąc tym samym więcej przyjemności z zimowej aury. Dobierając odpowiednią kaloryczność możesz zapewnić sobie również redukcję kilku zbędnych kilogramów!

Zimowy jadłospis to innowacja w dietach o dietetyka. Wraz z jadłospisem otrzymanym w formie PDF możesz wykupić dostęp do aplikacji, która do tej pory była dostępna tylko dla indywidualnych podopiecznych Bhealthy i osób korzystających z jadłospisu jesiennego. Więcej na temat aplikacji z zimowym jadłospisem przeczytasz TUTAJ.

Zimowy jadłospis jest przeznaczony dla osób zdrowych i osób z podejrzeniem lub diagnozą: Otyłości, Niedoczynności lub Nadczynności tarczycy, Hashimoto, Cukrzycy typu II, Insulinooporności, Osteoporozy, Hipoglikemii rekatywnej, Nadciśnienia, Podwyższonego cholesterolu, Anemii, Zaburzeń miesiączkowania, PCOS, Endometriozy.
Przy występujących chorobach dietozależnych poleca się indywidualną współpracę z dietetykiem klinicznym.

Co zawiera się w Zimowym jadłospisie?

  • 7-dniowy jadłospis o kaloryczności 2200, który:
    • spełnia zapotrzebowanie na białko, tłuszcze i węglowodany tak aby nie odczuwać głodu, a jednocześnie czerpać przyjemność z jedzenia. Podział makroskładników: B20%, T35%, W45%,
    • spełnia zapotrzebowanie na wszystkie najważniejsze witaminy np. witaminę C wspomagającą odporność,
    • spełnia zapotrzebowanie na wszystkie najważniejsze mikroelementy np. cynk i żelazo polepszające samopoczucie,
    • spełnia zapotrzebowanie na błonnik pokarmowy aby zapewnić prawidłową pracę układu pokarmowego.
  • Lista zakupów, dzięki której nie zapomnisz o żadnym produkcie,
  • Lista zamienników, która sprawi, że tygodniowy jadłospis będzie można powtarzać przez cały sezon,
  • 28 autorskich przepisów z wykorzystaniem produktów sezonowych:
    • 7x śniadanie np. Pasta jajeczna,
    • 7x drugie śniadanie np. Czekoladowy deser z pomarańczą (gotowy w kilka minut),
    • 7x obiad np. Pieczone ziemniaki z łososiem i buraczkami,
    • 7x kolacja np. Bruschetta z pesto i mozzarellą.
  • Jadłospis jest zaprojektowany tak aby posiłki były ze sobą wymienne. Masz pełną swobodę w prowadzeniu swojej diety!
  • Posiłki są tak pyszne i przyziemne, że posmakują wszystkim domownikom. Dodatkowo są szybkie w przygotowaniu więc praca czy studia nie będą stanowić problemu!
  • Niektóre posiłki są zaplanowane tak aby można było gotować je na dwa dni. Oszczędzisz dzięki temu dużo czasu!

Dodatkowe informacje na temat Zimowego jadłospisu

  • Przepisy z jadłospisu można powtarzać przez nieokreślony czas, a dostęp do materiałów PDF jest dożywotni,
  • Jadłospis jest przeznaczony zarówno dla kobiet jak i mężczyzn,
  • Jadłospis sprawdzi się idealnie dla osób aktywnych fizycznie jak i tych, którzy prowadzą ”siedzący” tryb życia,
  • Poziom trudności przygotowania potraw to: Łatwe/Średnie,
  • Wszystkie posiłki zawierają detaliczny sposób przygotowania, dzięki czemu poradzisz sobie z gotowaniem niezależnie od zdolności kuchennych,
  • Rozpowszechnianie jadłospisu jest niedozwolone. Treść jest zabezpieczona za pomocą znaku wodnego.

Chcesz otrzymać dostęp do Zimowego jadłospisu przez aplikację? Kliknij tutaj i dodaj rozszerzenie jadłospisu do koszyka!