Poniższy Regulamin przedstawia zasady zawierania umów za pośrednictwem sklepu internetowego BHEALTHY, dostępnego pod adresem internetowym www.bhealthydietetyk.pl.
Jeśli którekolwiek ze wskazanych poniżej kwestii są dla Ciebie niejasne, skontaktuj się z nami pod adresem biuro@bhealthydietetyk.pl.
Informacje ogólne
Słownik pojęć
Wymagania techniczne
Pliki cookies
Zakres usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu
Zasady korzystania z Usług Sklepu
Rejestracja Konta w Sklepie
Usunięcie Konta Klienta
Logowanie
Produkty dostępne w Sklepie – ogólne informacje
Rodzaje Produktów
Sposoby płatności
Potwierdzenie przyjęcia oferty (potwierdzenie zawarcia Umowy)
Wykonanie Umowy
Uprawnienie do odstąpienia od Umowy
Rękojmia
Pozasądowe metody rozstrzygania sporów
Dane osobowe
Postanowienia przejściowe i końcowe
Sklep internetowy BHEALTHY należy do Huberta Wojarskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Bhealthy Dietetyk Hubert Wojarski
ul. Kazimierza Kaznowskiego 5 lok. 66
25-636 Kielce
NIP: 9592038520
REGON: 387767902
nr telefonu 505418385,
adres e-mail: biuro@bhealthydietetyk.pl, zwanego dalej również jako Sprzedawca.
Udostępnienie funkcjonalności Sklepu jest usługą świadczoną drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, realizowaną przez Sprzedawcę – Bhealthy Dietetyk Hubert Wojarski na rzecz Klientów. Świadczenie usługi odbywa się na podstawie umowy zawieranej między Klientem a Bhealthy Dietetyk Hubert Wojarski poprzez akceptację Regulaminu i Rejestrację Konta w Sklepie lub zawarcie umowy bez Rejestracji. Niniejszy Regulamin składa się na treść Umów zawieranych pomiędzy Bhealthy Dietetyk Hubert Wojarski a Klientami.
Niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Umowa na podstawie niniejszego Regulaminu zawierana jest w języku polskim i podlega polskiemu prawu.
Przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu, Klient jest zobowiązany zapoznać się z niniejszym Regulaminem.
Na Stronie internetowej wykorzystywane są pliki typu cookies, służące gromadzeniu informacji związanych z korzystaniem ze strony przez Klienta, w celu:
rozpoznawania urządzeń Klientów i odpowiedniego wyświetlania Strony internetowej;
poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Sklepu, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki;
dostosowania i optymalizacji Strony internetowej do potrzeb Klientów, zapamiętywania preferencji dotyczących Strony internetowej (język, jej kolor, układ, rozmieszczenie treści);
zapamiętywania Loginu i Hasła Klienta (jeśli Klient zaznaczy opcję zapamiętania danych logowania), aby nie wpisywać ich przy każdym Logowaniu i na każdej podstronie;
tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób Klient korzysta ze Strony internetowej co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji Klienta;
zapisywania Produktów, które Klient umieścił w swoim Koszyku w Sklepie;
zapamiętywania historii odwiedzonych podstron na Stronie internetowej, w celu rekomendacji treści;
optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych na Stronie internetowej;
dostosowania prezentowanych za pośrednictwem Strony internetowej reklam usług i produktów firm trzecich;
zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności działania Strony internetowej.
Szczegółowe informacje na temat wykorzystywanych na Stronie plików cookies zawiera Polityka Prywatności.
Sklep umożliwia Klientom korzystanie z następujących Usług świadczonych drogą elektroniczną:
Rejestracja i Logowanie do Konta Klienta,
dostęp do Konta Klienta w dowolnie przez siebie wybranym czasie,
zarządzanie danymi osobowymi podanymi przy Rejestracji oraz w trakcie używania Konta,
uzyskiwanie informacji o Produktach oferowanych w Sklepie,
dokonywanie Zamówień dotyczących Produktów oferowanych w Sklepie,
zawieranie Umowy za pośrednictwem Sklepu,
zamawianie usługi Newsletter.
Klient korzystający ze Sklepu zobowiązany jest w szczególności do:
korzystania ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, zgodnie z przepisami prawa oraz Regulaminem;
korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Sprzedawcy, z poszanowaniem ich dóbr osobistych i wszelkich przysługujących im praw;
korzystania z treści zamieszczonych z Sklepie jedynie w zakresie własnego użytku; wykorzystywanie w innym zakresie treści zamieszczonych w Sklepie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie pisemnej zgody Sprzedawcy lub właściciela tych treści;
niepodejmowania działań które mogłyby zablokować, przeciążyć lub zakłócić należyte funkcjonowanie Sklepu, takich jak rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie niezamówionej informacji handlowej, wirusów lub złośliwego oprogramowania;
niepodejmowania czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta lub dla niego niedozwolonych.
Dokonując Rejestracji Klient jest zobowiązany do podania prawdziwych i aktualnych danych, niewprowadzających w błąd oraz nienaruszających praw osób trzecich. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność w przypadku podania danych niespełniających warunków określonych w poprzednim zdaniu.
W celu zarejestrowania Konta w Sklepie Klient jest zobowiązany:
Z chwilą Rejestracji Konta Klienta dochodzi do zawarcia między stronami umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Umowa dotyczy możliwości korzystania z Usług świadczonych za pośrednictwem Strony internetowej, wskazanych w pkt V.1. Regulaminu i nie wiąże się z koniecznością dokonywania jakichkolwiek płatności. Umowa zawierana jest na czas nieoznaczony i może być w każdej chwili rozwiązana przez Klienta poprzez usunięcie Konta w sposób określony w pkt VIII.1 Regulaminu.
wypełnić elektroniczny formularz rejestracyjny, uzupełniając: imię, nazwisko, adres e-mail, hasło, adres zamieszkania, kod pocztowy, miasto, kraj, numer telefonu;
kliknąć przycisk „Zarejestruj się”.
Klient może w każdej chwili i z dowolnej przyczyny usunąć Konto w Sklepie, wysyłając e-mail na adres Sprzedawcy biuro@bhealthydietetyk.pl.
Sprzedawca może usunąć Konto Klienta w przypadku:
O zamiarze usunięcia Konta Klienta oraz stwierdzonych naruszeniach, Klient zostanie powiadomiony na adres e-mail widniejący na Koncie Klienta.
poważnego naruszenia postanowień Regulaminu przez Klienta lub osoby trzecie korzystające z Konta Klienta;
naruszenia przez Klienta lub osoby trzecie korzystające z Konta Klienta powszechnie obowiązujących przepisów prawa, praw osób trzecich, dóbr osobistych osób trzecich lub zasad współżycia społecznego.
Logowanie na Konto Klienta następuje z wykorzystaniem Adresu e-mail oraz Hasła podanego przez Klienta w trakcie Rejestracji.
Po zalogowaniu na Konto Klient może w każdej chwili zmienić swoje Hasło oraz inne dane podane przy Rejestracji, korzystając z zakładki Moje konto.
Klient jest zobowiązany utrzymywać Hasło w poufności oraz chronić Hasło przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich.
Klient może Logować się na swoje Konto również za pośrednictwem konta Klienta w portalu Facebook, Google oraz LinkedIn.
Umowa zawarta na skutek Zamówienia złożonego przez osobę trzecią, która weszła w nieuprawnione posiadanie należących do Klienta danych do Logowania (e-maila i Hasła) z przyczyn nieleżących po stronie Sprzedawcy, uważana jest za zawartą przez Klienta. Nie ogranicza to jednak praw Klienta wynikających z Regulaminu oraz przepisów obowiązującego prawa.
Wszystkie Produkty dostępne w Sklepie zostały opracowane przez Sprzedawcę. Produkty są wolne od wad fizycznych lub prawnych. Produkty dostępne w Sklepie są to pakiety, na które składają się usługi dietetyczne (porada dietetyczna lub opracowanie planu dietetycznego) wraz z dostarczeniem opracowanego planu w formie cyfrowej, niezapisanej na nośniku materialnym. Produkty dostępne w Sklepie to także e-booki, na które składają się tematyczne jadłospisy.
Każdy Produkt dostępny w Sklepie posiada opis. Opis Produktu wskazuje każdorazowo na podstawowe cechy Produktu, jego cenę, czas trwania. Informacje na temat Produktów znajdują się również z zakładce FAQ na Stronie internetowej.
Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto, wyrażonymi w walucie polskiej i uwzględniającymi podatek VAT w aktualnej na stawce.
Promocje, rabaty i wyprzedaże obowiązują w okresie i na warunkach wskazanych każdorazowo w opisie danego Produktu w Sklepie. Jeśli wyraźnie nie wskazano inaczej w opisie danego Produktu promocje, rabaty i wyprzedaże nie podlegają łączeniu. Promocja, rabat lub wyprzedaż trwa do godziny 23:59 ostatniego dnia ich obowiązywania. Ceny promocyjne, rabatowe lub wyprzedażowe są uwzględniane i obowiązują wyłącznie w odniesieniu do Produktów zamawianych za pośrednictwem Sklepu.
Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian cen Produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania promocji, rabatów i wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie wpływa na Zamówienia złożone przed zmianą ceny, warunków promocji, rabatów lub wyprzedaży.
Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje zamieszczone w Sklepie nie stanowią oferty ani zapewniania sprzedawcy o właściwościach Produktu w rozumieniu KC. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje zamieszczone w Sklepie poczytuje się jedynie za zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu KC.
Produkty dostępne w Sklepie powinny być stosowane w sposób zgodny z ich opisem oraz zaleceniami Sprzedawcy.
Sklep oferuje następujące Produkty:
Współpraca dietetyczna – Produkt składa się ze współpracy dietetycznej dla osób zdrowych;
Sklep akceptuje następujące sposoby płatności:
przelew online,
W przypadku dokonania wyboru jako sposobu zapłaty przelewu tradycyjnego, przelew należności dotyczący danego Zamówienia powinien zostać dokonany w terminie 10 dni od dnia złożenia Zamówienia. W przypadku niedokonania płatności w powyższym terminie Zamówienie zostanie anulowane i nie będzie realizowane. Dniem dokonania płatności jest dzień zaksięgowania środków pieniężnych na rachunku bankowym Sprzedawcy.
W celu dokonania Zamówienia w Sklepie Klient powinien:
Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia oferty przez Sprzedawcę w sposób opisany w pkt XIV Regulaminu.
Zamówienie uznaje się za opłacone:
Po złożeniu i opłaceniu Zamówienia w Sklepie Sprzedawca przesyła na adres e-mail Klienta:
Sprzedawca wystawia Klientowi potwierdzenie lub fakturę w formacie PDF. Sprzedawca przesyła Klientowi potwierdzenie zakupu lub fakturę w formie elektronicznej na adres e-mail podany na Koncie Klienta lub podczas składania Zamówienia.
W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację Umowy, Sklep zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta o przyczynach wstrzymania wykonania Umowy oraz przewidywanym terminie realizacji.
W przypadku, gdy Zamówienie zawiera niekompletne lub nieprawidłowe dane Klienta, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji poprawności lub doprecyzowania Zamówienia przed potwierdzeniem przyjęcia oferty i rozpoczęciem realizacji Umowy. W tym celu Sprzedawca nawiązuje kontakt z Klientem za pośrednictwem wskazanego przez Klienta na Koncie Klienta numeru telefonu lub adresu e-mail. Realizacja Umowy zostaje wstrzymana do czasu doprecyzowania lub zmiany Zamówienia przez Klienta. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w realizacji Zamówienia wywołane koniecznością weryfikacji poprawności lub doprecyzowania Zamówienia.
Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia w przypadkach, o których mowa w pkt VIII.1 i pkt VIII.2. Sprzedawca powiadomi Klienta o odmowie realizacji Zamówienia, podając przyczynę odmowy. Sprzedawca zwróci Klientowi uiszczoną cenę Produktów.
Produkt cyfrowy - usługi
Plany dietetyczne i materiały dodatkowe są przesyłane przez Sprzedawcę w formie elektronicznej na adres e-mail Klienta wskazany przez niego podczas Rejestracji, widoczny na Koncie Klienta lub wskazany podczas składania Zamówienia.
Sprzedawca zobowiązuje się do zachowania poufności danych uzyskanych od Klienta w trakcie realizacji Umowy, w tym danych przekazanych w wywiadzie zdrowotnym, raporcie lub w trakcie konsultacji, jak również do zachowania poufności wizerunku utrwalonego na dostarczonych przez Klienta zdjęciach sylwetki.
W przypadku przedłużenia współpracy, Sprzedawca dokonuje aktualizacji planów dietetycznych w terminie 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty i otrzymania uzupełnionego raportu okresowego oraz wyników badań – jeśli Sprzedawca uzna to za niezbędne i poinformuje Klienta.
W przypadku zakupu Produktu w opcji dłuższej niż 4 tygodnie, Sprzedawca dokonuje aktualizacji planów dietetycznych na kolejne okresy miesięczne w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania uzupełnionego raportu okresowego oraz wyników badań – jeśli Sprzedawca uzna to za niezbędne i poinformuje Klienta.
Kontakt
Po dokonaniu zakupu Produktu, przez okres jego trwania, Sprzedawca umożliwia Klientowi stały kontakt e-mailowy, dostęp do materiałów motywacyjnych oraz porad (w tym odpowiedzi na zadane przez Klienta pytania związane z przygotowanym planem dietetycznym).
W przypadku przedłużenia współpracy, Sprzedawca dokonuje aktualizacji planów dietetycznych w terminie 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty i otrzymania uzupełnionych raportów okresowych oraz wyników badań – jeśli Sprzedawca uzna to za niezbędne i poinformuje Klienta lub osobę towarzyszącą.
Kontakt
Po dokonaniu zakupu Produktu, przez okres jego trwania, Sprzedawca umożliwia Klientowi i osobie towarzyszącej stały kontakt e-mailowy, dostęp do materiałów motywacyjnych oraz porad (w tym odpowiedzi na zadane przez Klienta pytania związane z przygotowanym planem dietetycznym).
Konsultacja odbywa się w formie wideorozmowy, za pośrednictwem platformy/komunikatora Zoom, Google meets lub poprzez połączenie telefoniczne.
Strony ustalają termin konsultacji drogą elektroniczną (e-mailową). Termin ten może być ustalony na dzień przypadający nie wcześniej niż jeden dzień po przesłaniu przez Klienta wywiadu żywieniowego. Sprzedawca ustala zasady spotkania, tj. wysyła link do konwersacji lub wykonuje połączenie telefoniczne w ustalonym terminie i godzinie. Konsultacja trwa od 30 do 40 minut w zależności od potrzeb Klienta.
Podczas konsultacji za pośrednictwem platformy/komunikatora Zoom lub Google meets, Sprzedawca korzysta z kamery oraz mikrofonu. Podczas połączenia telefonicznego Sprzedawca korzysta z mikrofonu. Klient jest zobowiązany posiadać jedynie aktywny mikrofon. Klient nie ma obowiązku korzystania z kamery niezależnie od platformy/komunikatora. Konsultacja odbywa się bez udziału osób trzecich (ma charakter indywidualny).
W przypadku, gdy w trakcie trwania współpracy w oparciu o Produkt Współpraca dietetyczna, okaże się, że Klient cierpi na chorobę wymagającą zmiany diety (zmiany Produktu na Współpracę dietetyczną w chorobie), Sprzedawca może dokonać zmiany opracowanego planu dietetycznego za dopłatą stanowiącą różnicę ceny pomiędzy ceną Produktu Współpraca dietetyczna a Produkt Współpraca dietetyczna w chorobie. Sprzedawca opracuje i prześle Klientowi zmieniony plan w terminie 5 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty różnicy cen.
Jeśli podejrzenie choroby Klienta ujawni się w trakcie analizy wywiadu zdrowotnego lub raportu okresowego, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Klienta drogą e-mailową, umożliwiając mu odstąpienie od umowy i otrzymanie zwrotu kosztów lub dokonanie zakupu Produktu Współpraca dietetyczna w chorobie, za dopłatą stanowiącą różnicę ceny pomiędzy ceną Produktu Współpraca dietetyczna a Współpraca dietetyczna w chorobie. Klient powinien złożyć oświadczenie o kontynuacji współpracy lub odstąpieniu od umowy nie później niż w terminie 14 dni od dnia poinformowania Klienta przez Sprzedawcę o podejrzeniu choroby. W przypadku odstąpienia od Umowy, postanowienia pkt XVI.4-6 poniżej stosuje się odpowiednio.
Produkt cyfrowy - e-booki
Konsument, który zawarł Umowę za pośrednictwem Sklepu może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, na warunkach określonych w ustawie o prawach konsumenta, z zastrzeżeniem postanowień poniższych, zwłaszcza ust. 8-12 poniżej.
Uprawnienie do odstąpienia od Umowy może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres do korespondencji lub na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy wskazany w pkt I.1 Regulaminu. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu. Konsument nie ma obowiązku korzystania z formularza odstąpienia.
Termin na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy rozpoczyna się w dniu, w którym Umowa została zawarta zgodnie z pkt XIII.2. Regulaminu. Do zachowania terminu na odstąpienie od Umowy wystarczy, że przed jego upływem Konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres e-mail Sprzedawcy lub nada oświadczenie przesyłką poleconą w placówce pocztowej na adres wskazany w pkt I.1 Regulaminu. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy jeszcze przed otrzymaniem potwierdzenia, o którym mowa w pkt XIII.2 Regulaminu.
Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwróci Konsumentowi dokonaną przez niego płatność za Produkt.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument przy dokonywaniu płatności za Produkt, chyba że Konsument zgodzi się na inny sposób zwrotu pieniędzy, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami. W przypadku wyrażenia zgody, o której mowa w zdaniu poprzednim, Konsument jest zobowiązany podać dane umożliwiające dokonanie takiego zwrotu. Jeżeli zwrot należności odbywa się w oparciu o dane wskazane przez Konsumenta (np. przelewem na wskazany rachunek bankowy lub przekazem pocztowym), Konsument powinien podać Sprzedawcy pełne i dokładne dane niezbędne do dokonania zwrotu (to jest poprawny adres na który ma być wysłany przekaz lub poprawne dane dotyczące rachunku bankowego na który ma być wykonany przelew).
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, w przypadku gdy z powodu podania przez Konsumenta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego:
O prawie do odstąpienia Konsument zostaje poinformowany w chwili zawarcia Umowy poprzez przedłożenie pouczenia o prawie odstąpienia od Umowy (Załącznik nr 2 do Regulaminu).
Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi m.in. w odniesieniu do Umów:
jeżeli Sprzedawca wykonał usługi objęte Umową za wyraźną zgodą Konsumenta oraz przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy (udzielił konsultacji jeśli jest wymagana i przesłał plan dietetyczny);
której przedmiotem świadczenia jest dokument stworzony według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli dostarczanie treści rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
jeśli prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.
Sprzedawca informuje Konsumenta, że za jego wyraźną zgodą, po pełnym wykonaniu usług objętych Umową lub po dostarczeniu treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Konsument traci prawo do odstąpienia od Umowy.
Konsument wyraża zgodę, o której mowa w ust. 9 powyżej używając formuły zawartej w Załączniku nr 3 do Regulaminu lub poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji podczas składania Zamówienia.
Niewyrażenie zgody, o której mowa w ust. 9 powyżej, może skutkować wstrzymaniem wykonania Umowy do czasu upływu 14 dniowego terminu na odstąpienie od umowy zawartej na odległość.
Jeśli przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedawca na żądanie Konsumenta wykonał Umowę w części (np. przesłał plan dietetyczny na pierwszy okres 4-tygodniowy w przypadku zakupu Produktu na 12 tygodni), Sprzedawca ma prawo żądać wynagrodzenia w kwocie proporcjonalnej do należności za świadczenia wykonane do chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Konsument zostaje poinformowany o powyższej możliwości w pouczeniu o prawie do odstąpienia od Umowy.
W chwili odstąpienia przez Konsumenta od Umowy wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest realizowane przez Sklep lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sklepem. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych powyżej. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, Sklep poinformuje tę osobę o odstąpieniu przez Konsumenta od Umowy.
Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta na zasadzie rękojmi, zgodnie z przepisami KC, jeśli sprzedany Produkt posiada wadę fizyczną lub prawną.
Produkt posiada wadę fizyczną jeżeli jest niezgodny z umową w rozumieniu art. 5561 § 1 i 3 KC, tj.:
Produkt posiada wadę prawną zgodnie z art. 5563 KC, jeżeli:
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili wydania Produktu Konsumentowi lub powstały z przyczyn tkwiących w Produkcie w chwili jego wydania Konsumentowi. Poprzez wydanie Produktu należy rozumieć przesłanie Produktu (planu dietetycznego) na adres e-mail Klienta.
Działając na podstawie art. 14 ust 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Sklep informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Komisja Europejska udostępniła platformę internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platformę ODR).
Dla Konsumentów dostępne są następujące, pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: za pomocą miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej lub jednej z organizacji społecznych, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów np. Federacji Konsumentów.
Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń są dostępne w siedzibach lub na stronach rzeczników konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej, właściwych organizacji społecznych oraz pod adresami dostępnymi na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
Administratorem danych osobowych Klientów będących osobami fizycznymi oraz osób działających w imieniu Klientów, z którymi Sprzedawca kontaktuje się w ramach realizacji Umowy jest Hubert Wojarski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Bhealthy Dietetyk Hubert Wojarski.
Szczegółowe Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, które zgodnie z RODO jest zobowiązany podać administrator danych osobowych, znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem https://bhealthydietetyk.pl/polityka-prywatnosci.
Sprzedawca nie jest związany żadnym kodeksem dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
Na podstawie art. 6 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Sprzedawca poinformuje Klienta na jego żądanie, w formie przez niego wybranej, o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z jakichkolwiek usług świadczonych drogą elektroniczną.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie Sklepu stosuje się przepisy prawa obowiązującego na terytorium Polski.
Wszelkie Reklamacje dotyczące działania Sklepu mogą być zgłaszane na adres e-mail biuro@bhealthydietetyk.pl. Zgłoszenia te będą rozpatrywane przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia.
Aktualny Regulamin Sklepu jest publikowany na stronie Sklepu oraz na każde żądanie Klienta może mu być dostarczany drogą elektroniczną, (na adres e-mail przez Klienta) bez dodatkowych opłat.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.03. 2021 roku.
Sprzedawca zastrzega sobie prawodozmianyRegulaminu w każdym czasie. W razie zmiany postanowień Regulaminu, w stosunku do Umów zawartych przed wprowadzeniem zmiany stosowane będą postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym na dzień zawarcia Umowy.
Sklep zastrzegasobie prawodozmianadresówe-mailpodanych w Regulaminie.Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim nie stanowią zmiany Regulaminu.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Wzór oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pobierz
Załącznik nr 2 – Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy. Pobierz
Załącznik nr 3 – Wzór zgody na przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. Pobierz